Cogĭto, ergo sum

Крупчинська Ангеліна Михайлівна



lozynets@ukr.net

Міжнародний день рідної мови

21.02.2017 17:46

21 лютого - день рідної мови в Підполозянській ЗОШ. Учні 5-9 класів залучені до проведення різноманітних заходів, метою яких було:

- донести учням інформацію про заснування Міжнародного дня рідної мови,  формувати знання  про шлях становлення рідної мови;

-  прищеплювати розвивати  почуття патріотизму, національної гордості за мову, за тих, хто передав нам у спадок цей неоціненний скарб;

-  сприяти збагаченню  знань учнів про Тараса Шевченка;

-  виховувати любов до рідної мови, бажання досконало її знати .

  

             виховувати любов до рідної мови, бажання досконало її знати .            формувати знання учнів про шлях становлення рідної мови, прищеплювати і
            розвивати  почуття патріотизму, національної гордості за мову, за тих, хто передав нам у спадок цей неоціненний скарб;
             сприяти збагаченню  знань учнів про Лесю Українку, створювати умови для
             цілісного уявлення про неї не тільки як про митця, громадянина, але й як 
             про жінку, що  сподівалася на звичайне людське щастя;
             виховувати любов до рідної мови, бажання досконало її знати .21 лютого - свято рідної мови  в Підполозянській ЗОШ. Проведені різноманітні заходи, метою яких було донести учням інформацію про заснування Міжнародного дня рідної мови та його значення, формувати знання учнів про шлях становлення рідної мови, прищеплювати і розвивати  почуття патріотизму, національної гордості за мову, за тих, хто передав нам у спадок цей неоціненний скарб, сприяти збагаченню  знань учнів про Тараса Шевченка, виховувати любов до рідної мови, бажання досконало її знати .Мета: донести учням інформацію про заснування Міжнародного дня рідної мови,              
            формувати знання учнів про шлях становлення рідної мови, прищеплювати і
            розвивати  почуття патріотизму, національної гордості за мову, за тих, хто передав нам у спадок цей неоціненний скарб;
             сприяти збагаченню  знань учнів про Лесю Українку, створювати умови для
             цілісного уявлення про неї не тільки як про митця, громадянина, але й як 
             про жінку, що  сподівалася на звичайне людське щастя;
             виховувати любов до рідної мови, бажання досконало її знати .м